Klient ma prawo doreklamacji lub zwrotu Towaru w przypadku, gdy Towar jest wadliwy lub niezgodny z umową sprzedaży.
Reklamacje należy składać drogą elektroniczną na adres e-mail Sklepu w ciągu 14 dni od otrzymania Towaru.
W przypadku uzasadnionej reklamacji, Sklep zobowiązuje się do wymiany Towaru na wolny od wad lub do zwrotu kosztów jego zakupu, zgodnie z preferencjami Klienta.
Klient ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania Towaru.
W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, Klient jest zobowiązany do odesłania Towaru na adres Sklepu na własny koszt.
Sklep zwraca Klientowi koszty zakupu Towaru w ciągu 14 dni od otrzymania zwrotu.
Towar zwracany przez Klienta nie może być uszkodzony ani nosić śladów użytkowania, a jego opakowanie powinno być nieuszkodzone.